Acasă » Noutati proiecte » Activitate de învățare pentru elevi în Grecia în cadrul proiectului Erasmus+ FOCUS

Activitate de învățare pentru elevi în Grecia în cadrul proiectului Erasmus+ FOCUS

Ultima editare Jan 17, 2022

Tipul Proiectului:

Perioada:

Coordonator:

Coordonatori:

Beneficiari:

Beneficiari și rezultate:

Școli partenere:

Parteneri:

Partener industrial:

Discipline:

Website:

Echipa de proiect:

Obiective:

Metode de Cercetare:

Premii

Enclosure: >

În perioada septembrie 2017- august 2019 Colegiul Tehnic Ana Aslan este Coordonatorul European al proiectului Erasmus+ KA2 cu titlul „FOCUS – Developing learning, life and interpersonal skills through a new FOrm-teaching CUrricula for Secondary students” cu nr. de referință 2017-1-RO01-KA219-037143, finanțat de către Comisia Europeană prin programul Erasmus+ cu suma totală de 97380 euro.

În cadrul acestui proiect, pe durata a cinci zile, în perioada 1-5 aprilie 2019 a avut loc cea de-a patra activitate transnațională de învățare pentru elevi (Short-term students exchange) găzduită de GenikoLykeo Agrias, din localitatea Agria/Volos, Grecia. Din partea școlii noastre au participat elevii Ioana Vlad (clasa a X-a A), Lavinia Man (clasa a X-a B), Andrei Bucur și Andrei Corpodean (clasa a XII-a B), însoțiți de prof. Violeta Imbuzan.

La acest schimb de elevi au participat câte 3 elevi din toate cele patru școli partenere. Pe parcursul celor 5 zile, elevii au participat la ore împreună cu elevii greci și au lucrat la produsele finale ale proiectului în grupe multinaționale. Astfel, pornind de la cele temele de proiect ei au conceput un newsletter, numeroase postere și o broșură, au participat la ore de dezbatere publică și au făcut vizite de studiu.

Sesiunile de lucru s-au finalizat cu evaluări folosind instrumente online dar și o expoziție realizată de către elevi cu tot ceea ce au muncit și unde au fost invitați să participe elevi și profesori din alte școli din Volos. Elevii au fot încântați să ofere detalii despre proiect și să poarte discuții pe baza materialelor prezentate și a oportunităților de utilizare a lor la clasă. Opinia generală a fost una pozitivă, toți elevii și profesorii fiind entuziasmați de calitatea produselor realizate, de varietatea de metode și tehnici folosite.