Proiecte şi programe

MATH AROUND US

erasmus+

Coordonatorul European al acestui parteneriat strategic este Colegiul Tehnic Ana Aslan Cluj-Napoca.

Responsabil proiect: Prof. Andreea Suciu

Proiectul este co-finanțat de către Comisia Europeană cu suma de 193 880 Euro prin programul Erasmus+.

Grupul țintă al acestui proiect îl reprezintă aproximativ 4000 de elevi de liceu, cu vârste între 14 și 18 ani din cele 8 țări partenere, iar aproape 1000 de elevi din numărul total provin din medii defavorizate social și economic.

Scoli partenere:

  1. GENIKO LYKEIO AGRIAS, Grecia
  2. Zespol Szkol W Glogowie Mlp., Polonia
  3. LICEO SCIENTIFICO STATALE “ BENEDETTO ROSETTI” Italia
  4. Agrupamento de Escolas Anselmo De Andrade, Portugalia
  5. UTENOS DAUNISKIO GIMNAZIJA, Lituania
  6. Borupgaard Gymnasium, Danemarca
  7. Petrik Lajos Ket Tanitasi Nyelvu Vegyipari, Kornyezetvedelmi Es Informatikai Szakkozepiskola, Ungaria

sticker-dreptunghiular-final

Proiectul își propune: să îmbunătățească abilitățile și competențele în domeniul matematicii, să crească motivația elevilor de a învăța matematica și implicit creșterea notelor la examenele naționale, să lărgească orizontul profesional al profesorilor prin participarea la ateliere/seminarii de dezvoltare profesională pe teme de peer-learning, CLIL și Blended learning pentru a putea crea materiale de predare noi si inovatoare dar și să îmbunătățească competențele de TIC și comunicare în limba engleză, atât pentru elevi cât și pentru profesorii implicați (până la nivel B1 si B2).

Produsele finale ale proiectului constau din:

- website-ul proiectului, aflat pe platforma educațională eTwinning https://twinspace.etwinning.net/9782/home și de unde se pot descarca gratuit lecțiile dezvoltate;

- o carte digitala conținând 8 capitole, câte unul pentru fiecare temă studiată;

- un nou curriculum pentru orele de matematică opțional;

- un joc-aplicație pentru mobile/tablete, disponibil gratuit pe App store si Google play, incepand cu anul școlar 2016/2017.

sticker-rotund

Pentru anul întâi de proiect, fiecare partener va pregăti materiale didactice pentru tema aleasă, după cum urmează: Matematica în Laboratorul de Științe (România), Matematica în Arte (Italia), Matematica în mediul înconjurător (Danemarca), Matematica în Muzică (Polonia) urmând ca în anul doi sa fie studiate urmatoarele 4 teme: Matematica în Astronomie (Lituania), Matematica în Informatică (Ungaria), Matematica în Arheologie (Grecia) și Matematica în Geografie (Portugalia).
În timpul întâlnirilor de proiect (Short-term exchange for students and staff), țara gazdă prezintă lecțiile dezvoltate pe tema aleasă, elevii străini participă la ore, profesorii participă la ateliere/seminarii de lucru pe aceste teme dar și pe teme legate de metodica predării timp de 5 zile. După ce se întorc în țara de origine, profesorii și elevii predau aceste teme colegilor lor și claselor implicate în proiect din fiecare țară pe parcursul următoarei luni. Platforma eTwinning a fost aleasă ca și platformă educațională pe care elevii și profesorii o vor folosi pentru a face schimb de idei, materiale etc.

 


ARTICOLE SIMILARE:

ARTICOLE ÎN PRESĂ:

http://www.monitorulcj.ro/educatie/54738-matematica-in-astronomie-%E2%80%93-studiata-in-saptamana-internationala-a-spatiului-

http://www.monitorulcj.ro/educatie/51797-elevii-de-la-colegiul-%E2%80%9Eana-aslan%E2%80%9D-continua-sa-inve%C5%A3e-intr-un-mod-inedit-matematica

http://www.monitorulcj.ro/educatie/50757-matematica-in-era-digitala_-inva%C5%A3ata-de-elevii-colegiului-tehnic-%E2%80%9Eana-aslan%E2%80%9D-#sthash.R41xM0q0.kVFHrqwK.dpbs